نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
تبیین پدیدارشناختی انگیزه‌های خرید کالاهای سوپرمارکتی در ایران

دوره 9، شماره 17، اسفند 1399، صفحه 277-307

10.22084/csr.2021.22797.1868

میلاد بخشی؛ کامبیز حیدرزاده؛ میراحمد امیرشاهی؛ روح الله زابلی